[silindi] Gizemalix1 adet olmaya yakın süt azalıyormuş ben de adet döneminde çok azaldı sonra zaten sağdığım için tamamen kesildi bilemiyorum sizde belki böyle bir durum olabilir mi? Bebelac al canım en uygun mamalardan ve güzel kilo yapıyor
elmalikurabiye Gizemalix1 5 cc sutum cikardi.. 25 nereeee. Ama psikolpjik olarakta fiziksel olarakta vazgecmedim. Simdi emzirebiliyorum 😊 bolca emzirin.. vazgecmeyin..
2760yt melisaninannesi evet bir bardağa 20 damla. Günde 3 kez toplamda 60 damla. sütünüz zaten varsa daha az damlatabilirsiniz üst sınır 20 damla birde dereotu fayda sağlardı bende yediğimde sütüm fışkırırdı ama sadece yediğimde
doruknaz Gizemalix1 memeler terbiye olmuştur. ben sağlığımda 10 cc zor çıkıyordu. şimdi fazlalıktan akıyor bile. makinalar ilk zamanki gibi iyi vakumlayamıyor . gogusler yumuşamaya başladıkça. yani sütünüz bitmemiştir. makina iyi çekemiyordur. kuru dut kaynatıp için tahın dereotu birde ayva ve armut dograyıp kaynatın içine 1 yemek kaşıgı seker atıp çok aşırı kaynatmayın ama az yumuşasalar yeter. çok guzel süt yapıyor. birde sütüm yok diye düşünmeyin. çünkü kafada bitiyor herşey. aksine var gayette yeterli diye düşünün. birde gün içinde mutlaka uyumaya dinlenmeye çalışın. en güzel sütü uyku ve dinlenme yapıyor. birde sıcak duş.
Merveefemm Pes etme canım bende sütüm kesildi zannettim meğerse kesilmemiş bigün hiç gelmedi zar zor canımı acıtarak sıktım damla damla hiçde ogün göğsüm sertleşmedi inat ettim boş memeyi çocuğuma emzirdim emzirdikce yutkundu göğsüme sızı girdi Allah çok büyük sıkma canını strese girme emmiyorsa bile sağma makinesıyla sürekli sağ bol bol suyla süt iç bak nasıl geliyor şakır şakır sütün devam sütünede gelince bebelac kullan bn çok memnunum fiyatıda çok uygun
dua-35-48 Srht ne güzel yazmışsınız 👏🏻 Bikaç gündür kafamı yoran, tereddütte kaldığım şeyler vardı onlara cevaptı sanki , teşekkür ederim 🌸
aysa_linam04 Gizemalix1 bence sütünü arttırmaya çalışmak daha mantıklı böylelikle hiç para vermemiş olursun ve bebeğinde en iyi şeyle beslenmiş olur 👍
beseranne Gizemalix1 sütünüz azalmış olabilir ama düzenli emziriyorsanız bitmez. Direkt emzirme danışmanından bilgi aktarıyorum sağılan süt memedeki gerçek miktarla ilgili bilgi vermez. En az 3 katı süt vardır memede. Benim oğlum tabii daha büyük artık sağsam süt gelmiyor ama o emdiğinde görüyorum sütü ağzının kenarlarından veya göğüsten akıyor. Mama takviyesi yapsanız da siz 3 saatte bir emzirmeye devam edin bence.