elanur25 bildiğiniz alttan içinize bakıyorlar korkulacak birşey de yok ki öyle aman aman acı olmuyor zaten hele normal doğum yapan birinin korkmasına hiç gerek yok bence o yüzden rahat olun önceliğiniz sağlığınız olsun içiniz ne durumda iyileşmeye başlamış mı varsa dikişleriniz ne durumda öğrenin ben alttan bakılmayı sevmediğim halde spiral taktırdıktan sonra kaç defa yakın sıklıkta kontrollere gittim doktorlar artık bu kadar sık gelmene gerek yok dediler öyle gitmeyi bıraktım