elanur25 40 ın çıkınca gel demişti doktor ben 2 ay sonra gitmiştim alttan spekülümle baktı çok rahatsız edici gerçekten ama bi acı sızı Hissetmedim ,sizi biraz erken çağırmış doktorunuz o şekilde bakmak daha fazla rahatsız edebilir ama sağlık açısından gidip görünmek daha iyi