Elif_mihra benim kızımda yüzüstü durmayı hiç sevmiyordu. 10 aylıkken popo üstünde emekledi. Ne kadar emeklemeye benzemesede otura otura gidiyodu. 13 aylıkken de yürüdü. Hiç takılma kendiliğinden bi bakıyorsun emekler , yürür. Zamanını onlar belirliyor.