Elif_mihra 8 aylık kızım hiç emeklemek istemiyor yüzüstü yatınca hemen ters dönüyor sinirleniyor ,aktiviteler yapmaya çalışıyorum olmuyor ,ben mi acele ediyorum acaba ?
anne_yiz Elif_mihra benim ki de yüz üstünden sırt üstüne dönmüyor sonra ağlamaya başlıyor hep geri geri gidiyor. Bende biraz takıyorum ama normal sanırım
ejdermeyvelilahmacun Elif_mihra aynı durumdayız ama ben daha çok emeklemeden yürüsün diye ugrasıyorum. Adımlarını geliştirmeye çalışıyorum.
dlkuznnn Elif_mihra üzülmeyin zamana bırakın benim kızım çok erken emekledi erken yürüdü nefes aldırmıyorlar . Bende keşke geç emeklese , geç yürüseydi derim .
tuqceeeee Elif_mihra brnim kızım 10 aylık oldu emeklemiyo birazda kilosu var diye düsünüyorum 😄 yürüteç kullanıyorum adım atıyo baya yürümesine yardımcı oluyorum belkide emeklemiycek 🤷🏼♀️😊 çok takılmayın bence bi vakti vardır 🙂
anne_yiz ejdermeyvelilahmacun benim ki adım atıyor ama dengede durmuyor siz dengesi için neler yapıyorsunuz
ejdermeyvelilahmacun anne_yiz ben 7 aylık olduğundan beri koltuğa falan dayatıp ayakta tutuyodum. Günde 15-20 dk örümceğe koydum. Kendim ellerinden tutup destekleyerek kaç kaç kaç diye oyun oynatarak hızlı adım atmasının sağladım. Şimdi örümcekle koşuyor😁 Elinden tuttugumda kendi isteğiyle adım atıyor
Elif_mihra dlkuznnn evet öyleymiş bu sefer de prize dokunmasın kapıya elini sıkıştırmasın derdi olacak 😩
anne_yiz ejdermeyvelilahmacun benim ki de öyle çok mutlu oluyor yürürken de acaba emeklemeden yürür mü
Elif_mihra tuqceeeee yürüteçte adım atıyor benim kızım da haklısınız bakalım ne zaman peşinden koşacağız😊
Kuzeynepp Elif_mihra bizde 10 aylıkken emekledik 15 aylıkken yürüdük ne zamn hazır hıssederse emekler yürür acele etmeyin saglıklı olsunlarda. Ben hiç dert etmedm zorlamadm hergun denemede yapmadm tamamen kendine bıraktım.