sedaozan sezer2022 1 yaşındayken almıştık biz oğluma kaydırak. İlk zamanlar oynadı şimdi yüzüne bakmıyor valla. Ama çocuktan çocuğa değişir belki sizin çocuğunuz sever çok zaman geçirir
ArassMom_ sezer2022 Ben aldım canım çokta memnunum ama kenarları tutmalı olan modelden aldım daha güvenli diye😊 3 yaşını geçiyor hala severek oynuyor 😊 Hatta bulunduğumuz yer biraz mahrum bi yer olduğu için tramboline kadar aldım ki sıkılmasın eğlensin diye odasını oyun parkına çevirdik severek oynuyor ki dahada oynar gibi duruyor 😊😊
AnneAzize ArassMom_ ay bu aralar çok fazla video çıkıyor karşıma bu trampolin için aman dikkat edin ya çok çocuk zarar görüyormus
OptimusPrime sezer2022 bizdeki de bundan. 4,5 yaş ve 2,5 yaş iki çocuğum çok severek oynuyorlar. Parka gidemediğimiz zamanlar falan iyi oyalıyor. Küçük ama o kaydı indi çıktı derken yoruluyorlar 😂
sezer2022 Hepinize çok teşekkür ederim 💐💐 bi boy büyüğünü yarın letgodan anlaştığımız bi anneden alıyoruz 🥰
mnkanne1 sezer2022 bizde bunun katlanabilir olanından var 1 yaş hediyesi olarak gelmişti kuzenimden çok severek kullanıyoruz şuan 2.5 yaş
aselinanesii sezer2022 bizde var bunun aynısı çok dik olduğu için çocuk kaydığından bişey anlamıyor. Aldğımda kızım 2 yaşındaydı ilk bi kaç gün hevesini aldı sonrasında misafir çocukları ile kayarsa kaydı şimdi yüzüne bile bakmıyor 😂
nelmali sezer2022 2 ay max sonra unutuyor ama enerji atiyorlar o arada büyür bisiklet olsun scooter olsun onlara gecersiniz unutturma yöntemi uygulayıp sureyi uzatabilirsiniz
MnkKrtl sezer2022 yengemin evinde var kaydırak ve yanında salıncağıda var birbirine bağlı 😂 gayet oynyo yiğenim benim oğlumda gittiğinde orda oynyo
Busramaden sezer2022 pglum 3 yasında 1 yasındayken almıstık kısın cok ıyı oluyo parka cıkamadıgımızda yazın da kullanıyoruz tabıkı balkona havuzu koyup ıcıne kayıyo ay bazen etkınlıklerde bıle kullanıyoruz o kadar kı elım ayagım oldu 😂kaydırak ıyıdır