AnneAzize sezer2022 gerçekten çok güzel oynuyorlar ya bide önüne top havuzu gibi bişey koyarsan ondan başka birşeyle oynamıyor
dmlaasfkgn sezer2022 Biz evimize aldık çocukşar seviyor oynuyor tabi ama bir süre sonra sıkılıyorlar 😊
Denezmeh sezer2022 aynisindan bende var kaydiraktan kayinca top dolu top havuzuna dusuyor ama top havuzuna 2-3 ay sonra kaldirdim cok yer kapliyordu top havuzunu tabsiye etmem ama kaydirak gayet guzel seviyor bebegim 18 aylikken alinmisti
belus neolmusyaani Emin olmak için baktım o değil buymuş, ama ayrı ayrı kuruluyor, sadece kaydırak sadece salıncak vs gibi. Şu an 5000 küsür ama geçen sene 2500-3000 arası birşeye almıştık.
belus sezer2022 benim de yok aslında alanım, çalışma odasını salona taşıyıp,o odayı boşaltıp oraya kurduk.sonra baktık ilgisini çekmedi (12 aylıktı) kaldırıp depoya koyduk, 1-2 aya tekrar kuracağım bu sefer belki sever💌
Gizem1012 sezer2022 bizim pilsandan bu ebatlarda kaydırak var canım 1 buçuk yaşında aldık çok sevdi şimdi biraz ilgisi azaldı hep gördüğü için dışarı daha meraklı oldu 27 aylık şimdi
Eleee123 sezer2022 bende var ama ben önermiyorum zamanla üstüne çıkıp zıplıyor o yüzden kaldırdım kaydırağı
Baharoz74 sezer2022 bende aldım 1 buçuk yaşındayken 1 hafta kaydı daha sonra bıraktı şuan 3 yaşında 🤣
zekkk sezer2022 bizim evde kaydırak var top havuzu var trambolin var yine bana kuyruk şocuklarım sen oynatırsan biniyor
Poly-ana zekkk Bizimde tünel var kaydırak var salıncak var top havuzu var ev lunapark gibi ama benim oğlum g.t bücüğü 😂
Oscarasar sezer2022 bence bu çok küçük ya almışkej daha uzununu almalısınıx gerçekten bununla eğlenen çocuk daha hiç görmedim anaokul öğretmeniyim bundan uzun büyüklerde çocuklar gerçekten çıldırıyor 4 yaşına kadar süper eğleniyorla benim kızımında var içine top havuzunu yerleştirdim kayınca havuza düşüyor günlük 1 saat oyalanıyor
Poly-ana sezer2022 Merhabalar oğlum 13 aylık bir aydır falan kaydırağımız var oğlum çok seviyor güzel oynuyor bence özellikle kış ayları için gerekli
nescafebagimlisi Bizde almıştık büyük su kaydırağı bir kaç sefer oynadı artık oynamıyor daha 17 aylık 🫠
emineyigit02 sezer2022 bizdede böyle ufak vardı ben kaydırağın kayan yerini şişme havuzun içine koyup içini toplarla doldurmuştum. Oğlum hep oynuyodu. Şimdi kızımın oynayacağı zamanı bekliyorum 🥰🥰🥰