mrsfly ekim-22 ben owli den aldım 0,3 togg evim 21-24 derece arası yazın da askılı body ile rahat olur bakın isterseniz owli uyku tulumu 0.3 tog
camxays saremiraa merhaba bizim odamız 22-25 derece oluyor owli 05 aldım ama içine uzun kollu zıbın mı giydirsem sadece bilemiyorum kafam karışıyor üşürmü terler mi diye
bircemoms ekim-22 evin ısısı 21,22,23 derece oluyor bebeğim uyku tulumu ile sıcak alıyor o yüzden ince zıbınla yatıyorum zaten yaz geliyor biz zıbınla devam ederiz diye düşünüyorum ama owli diye bir markanın tulumunu öneriyorlar bi bakın isterseniz
cahillesohbetikestim_ ekim-22 ergopouch aldım , 2.5 tog. yaşadığımız yerin kışı Çetin geçiyor diye. Ama ev çok sıcak oluyor onu hesaba katmamışım 😂 çocuk çatladı giymedi. İade edemedim zaten yıkamıştım. Bir sefer kullandı bir saat kaldı öyle
1prensesannesi__ ekim-22 kaç aylık bebeğiniz pijama takımı alabilirsiniz uyku tulumu yerine yazın için yani kışın tekrar uyku tulumu kullanabilirsiniz benimde kızım 5 aylık oldu pijama takımı giydiriyorum ben artık sıcaklar başladı bizim burda Antalya da yaşıyoruz malum sıcaklar o yüzden uyku tulumu kullanmicam yazın