ekim-22 ben owli uyku gurusu kullanıyorum 0,5 tog. Ev 22 derece iken içine ince bir kıyafetle ne üşüyor ne terliyor biz rahat kullanıyoruz. 36 aya kadar kullanılıyor, önce kundak olarak kullandık şimdi kolları dışarıda kullanıyoruz, büyüyünce de ayakları ile kullanacağız bir bakın isterseniz