taa Ben alt sıra ilk bilezik diyorum. Ama onun dışında birazcık ayaklanınca takmasanız mı🥹 kolumda bileklik vardı, köye gittik öyle bahçeden bi
şeyler toplarken düştüm, düşerken bileğimdeki bileklik küçük dallar olur ya, ona takıldı. Düşmemden kaynaklı dal çizmesi dışında hiçbir şey olmadı ama o takılan bileğim zedelendi. Bir şişti bir morardı anlatamam yani. Şimdi bebekler çok düşüyorlar, nereye nasıl düşecekler hiç belli değil. Bana bu olunca oğlumun kehribar kolyesi vardı hemen çıkardım 🙈