nurrr126 üzülmeyin lütfen, bazı bebekler çok ağlar bazıları daha sakindir,bizlerin karakterleri nasıl farkli onlarinda öyle,benim ilk bebeğim çok sakindi çıtı çıkmazdı,ama ikincisi aynı sizin bahsettiğiniz gibi hatta daha fazlası,çok zor zamanlar atlattık şu an 6 ayı bitti ,kendimi seferber etmiş durumdayım halen mızmız halen ağlak Bi problemi yok doktoraya götürdüm ,bebek arabasında saatlerce gezdirsem sesi çıkmaz ,sizi çok iyi anlıyorum sadece sakin olun unutmayın bu günler geçecek çünkü çok çabuk büyüyorlar ,ama diğer annelerinde söylediği gibi o aylarda çok gaz ağrıları olur ,sizin duyduklariniz onun çıkarabildikleri,heleki ağlayan bebekler daha çok hava yutarlar,yöntemler deneyin elbet hoşuna gidecek bişey bulacaksınız, mesela ben okadar müzik denedim yinede dinleyip sakinleşip uyumadı ,komik olacak ama bigün tesadüfen sefo çalıyordu, baktım dinliyor sonra uyudu şok oldum😂müziği tlfonunma yükledim açıyorum dinleyip uyuyor ,o aslında birinin konuştuğunu sanıyor merakla dinliyor 😂siz anne olarak bebeğinizi daha iyi tanırsınız bu zamanlar zor zamanlar pes etmeyin