Oğlum 3 aylık ve sürekli ağlıyor 1 saat önce resmen çıldırdı ne yapsam durmuyor emince susuyordu az önce emmedi de bu bebeğin sorunu ne çözemiyorum ama artık tükenmiş durumdayım ne yapacağımı da bilmiyorum çok kötü durumdayım psikolojim altüst oldu sinirden öfkeden herşeyi kırıp dökesim geliyor ne yapacağım ben yaa yardımcı olun lütfen bu bebek niye böyle 🥺🥺🥺