YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU benim oğlum 2590 gr doğdu. 4.aydan sonra kilo alımı baya durdu. Allahtan ilk 3 ay iyi kilo almıştı. 6.ayda nerdeyse kilo almaz oldu. 5.ayda ek gıdaya başlamasına rağmen. Ben kabızlık sorununu bol su ve kefirle hallettim. Ara öğünde muz verirsem içine kefir, Ruşeym falan katıyorum. Herşeyi veriyorum açıkçası ben artık. 10 aylık oğlım.
Şuan az da olsa kilo alıyor 10 aylık oğlum. İştahı iyi Allaha şükür. Mama benim oğluma da verdiler kesinlikle içmiyor. Şuan 6.aydan beri boyu aynı. Kilo bitti boy başladı anlayacağın 🤣🤣🤣🤣 bakalım düzelir inşallah.
Metobolizma testi vs yapıldı 2 kere. 2side birbirinden uyumsuz şekilde sorunlu çıktı 🤦🏽♀️ şuan 3.test istendi. Bakalım bugün tekrar bakacak doktor. Belki bugün yaptırırlar.