YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU 12 eylül doğumlu😊benim sütüm kesildiği için maalesef, ztn mamayla besliyorum ,öneri istedim Bi fikrim yok dedi,bende 3 mama denedim istahsiz bebegim hiç birini beğenmedi,sma ishal yaptı aptamil hiç sevmedi en son hipp te karar kıldık,halinde hipp combotic veriyorum