pasaninannesi Evet mesajınız cok güzel her anne evladını en iyi şekilde yetiştirmek ister bende 5-6 aylık olana kadar ne yapsamda daha akıllı olsa daha zeki olsa hemen öğrense kavrasa diyordum sonra ‘Çocugunuza herşeyi erkenden öğretmeye çalışmayın daha zeki olması için çabalamayın zaten herşeyi zamanı gelince öğrenecek, çocugunuza her zaman en merhametli en dürüst en adaletli olmayı öğretin ’ diye bir yazı okudum o zamandan beri düşüncelerim değişti el sallamayıda kalem tutmayıda yazmayıda zamanı gelince öğrenecek cocugum en önce adil merhametli ve dürüst olmayı öğrensin
Ve belkide kardeş sevgisini sahiplenmeyi sorumluluğu daha erken öğrenecek :)