Kvldn En güzeli canım rabbim kucağına almayı nasip etsin bende yaş farkı az olsun istedim ama olmadı iki kızımın arasında 3 yaş var kısmet böyleymiş şimdi 1 aylık oldu ikinci yavrum 🙏🏼 Eşim bir tane daha istiyor sizce kızlar ne zaman olmalı 3'üncü bebek (daha çok erken şimdiden istiyormusun falan yazıcak olanlar lütfen yorumu kendine saklasın).