Aselttrr Tugba6336 evet tam 2 aylıktı hatta canım neden erken olsun ki her gün büyüyorlar sindirim boşaltım sisteminin çalışması gerekir sen yine de doktoruna spr canım tükürük sadece diş çıkarmak değil neticede 😊
Tugba6336 Mom33 bence de çok erken ya 😔 bende 3 aylıkken çıkarmışım diş ama sütten de kesilmişim. Nette biraz araştırdım da bir kaç sebep var ama yaygın olan diş çıkarma
TZA Tugba6336 2. Ayda başlıyor genelde salya akıtma dişle ilgisi yok bu salyanın bir sürü bir şeyler yazıyordu da toparlayamayacağım onu. Dişte salyayla beraber ateş ishal gibi bekirtilerde meydana çıkıyor
busraydn46 Ayyy aynısı bizde de oluyor bende yalnızız sanıyordum bayılıyorum bu foruma 😍😍 neden oluyor ki acaba bende hep aç sanıyorumm eli sürekli ağZında.. köpük yapıyor ağzıyla sular akıyor yanlardan 🙈 diş olamaz ama yaa daha çok minkiklerrr Allah korusun 🙏🏻
seydaanur Tugba6336 ciltleri çok yumuşak nemli gibi adeta kıyafetlerin üzerindeki tozlar vs tırnak ve parmak aralarına doluyor istediğimiz kadar temizleyelim sürekli aynısı oluyor malesef🤦🏼♀️
Duhaaa Tugba6336 canım benim bebeğim de 2.5 aylık benimkide salya akıtıyo doktora sordum damakları sertleşiyomuş
ZK7492 Bizde 53 günlüğüz 2 gundur çok huzursuz ve salya akıtıyor . Huzursuzlugunu buyume atagına baglamıstım ama bu salya aklımı karıstrmaya basladı😐