seydaanur evet kullanıyorum emziği ama uykuya dalacağı zaman veriyorum sadece. Elleri hep ağzında çıldıracam valla. Birde nasıl oluyor bilmiyorum tırnak araları hep kir oluyor tırnakları uzun da değil artık korkuyorum etini kesecem diye. Herün elini günde iki üç kez de siliyorum