metoliii Gyulickimi benim 37 gün oldu hala kanamam devam ediyor sizin ne zaman kesildi de 40 gün sonra tekrar oldu ben endişelenmeli miyim
Aybirkorunbe Dorilla Evet canım ama ben de hormonlu spiral var ondan regli olmama ihtimalim daha yüksek ama emzirirken de olmayabilirsin bu da çok normal demişti
elifhumaa Eneshtc canım o kişiden kişiye göre değişiyor ben 4 buçuk aylıkken oldum 6 aylıkken hemen spiral taktırdım
roda21 Eneshtc ilk çocuğumda hemen oldum şuan bebeğim 5 aylık ama hala olmadım bende çok korkuyorum 2 haftada bir gebelik testi yapıyorum
zeka nurkpn Nbda abnw merve_atlas roda21 olmadığınız süreçlerde lekelenme oldu mu bunu merak ediyorum. Benim bebeğimde 3 aylık olacak hala olmadım ama iki kere lekelenme oldu çok az 3-4 gün sürdü