Herkese merhaba 🌺 kızlar doğumdan ne kadar sonra yani kaçıncı ayda regl oldunuz? Biz şuan 2 buçuk aylığız ben hala olmadım ister istemez korkuyorum hamilemiyim yada ya hamile kalırsam diye bebeğim daha çok küçük. Olursa da bi şekilde bakarım büyütürüm ama ne bedenen ne ruhen hazır değilim buna bebeğim daha çok küçük ilgime muhtaç bende önce onu doyasıya büyütmek ilgilenmek istiyorum belki sonra 2. Çocuk. Neyse çok uzatmıyım siz beni anladınız korkuyorum işte🙈