incibaby buketzm ben de takip ediyorum ama bence atak haftası diye bi şey var ya dönem dönem olması normal gelmiyo evet benim bebeğim ekstra huzursuz gazdan dolayı ama genelde de yazan haftalarda ekstra uyumuyo ağlıyo vs