cennetlerim ah keşke 😣 şimdi de kafama onu takıyorum çok alıştı asla harici uyumuyo ağlıyo dalması zaten çok uzun sürüyo tam yerine koyuyorum tekrar bi ağlama krizleri. Nasıl beşikte uyumaya alıştıracam bilmiyorum. Gazdan dolayı hep kucağımızdaydı sakinleştirmek için masaj için alıyoduk alıştı inşallah 4 aydan sonra düzelir uyku eğitimleri o zaman başlıyo sanırım şimdi gece gündüz kavramlarını oturtmaya çalışıyorum