ikrakuss öncelikle şöyle söyleyim ben aralıklı oruç yaptığımda ek gıdaya geçmiştik ufak ufak birşeyler hem yedirip hemde anne sütü olarak ilerliyorduk ilk öğünümü öğlen 1 den önce yemedim bazen 2 de yiyordum akşam yemeğimi de 8 de yiyordum sizin kan şekeri sıkıntınız yoksa 6 da da yiyebilirsiniz hatta daha iyi olur daha çabuk sonuç alırsınız porsiyonlarımı azalttım ekstra birşeyler pişirmedim hiç ekmek yemedim hamur işi abur cuburdan uzak durdum en az 3 lt su içiyordum sütüm etkilenmesin diye ama dediğim gibi aralıklı oruca uymayıp kaçırdığım abur cubur hamur işi yediğim de oldu ama bugün dikkat etmediysem yarın mutlaka yediklerime dikkat ederek dengelemeye çalıştım süreç bu şekildeydi