prensannesi266_ bende 10 kilo vermek için çıktım yola. Önce aralıklı oruç yaptım sonra neden oruç tutmayım borçlarımı öderim dedim ve normal oruç tutmaya başladım Bol su, sirkeli limonlu su, gece yatarken yeşil çay, Türk kahvesi vs öyle tatlıya ıvıra zıvıra yer kalmıyor yemek için. Sahur da yapamıyordum bebeklerim küçük diye uyuyakalıyordum. Ama ben emzirmiyordum tabi. Ve şunu dedim kendime Gamze n’oluyo sen bu kiloya hiç çıkmadın kendine gel öyle öyle gitti ve vücut alıştı. Şimdi de çok kilo verdim almaya çalışıyorum 😂😂