Prenses-annesi- hayır ilk gidiyorsun kan istiyo sonucu gösterdiğin zaman tekrar tarih veriyor o tarihte gidip yapiyorsun ve anne babanın kimlik fotokopisi olmak zorunda birde ikinizin de birden olmanız lazım evrak imzalatiyorlsr en azından benim yaptırdığım zaman öyle oldu