Arin31 DilarAykut çok yıpratıcı bir süreçti inşallah geride kalacak iyi dilekleriniz için teşekkür ederim 🌼
DilarAykut arvendoga güzel yorumunuz için teşekkür ederim bir tane psikolog buldum oyun terapisliği de yapıyor önceliğim ona götürmek onun gözlemlemesiyle evet kreşe hazır ya da değil demesiyle kreşe karar vereceğim bakalım 🌸😇
Birdunyabircennetannesi DilarAykut Ekran varsa konuşmaz kesmeniz şart Ve kesinlikle bir doktorun acil görmesi lazım 3.5 yaşında konuşması gerekir
happymom1 DilarAykut bizimkide babaya aba diyor hala çoğu şeyi hareketle anlatıyor ama çok yalnız büyüyor ben ona bagliyorum
Arin31 DilarAykut dil terapisti ayrı bir dal bulunduğunuz yerde bulamazsanız online olarakda seans görebilirsiniz