beyzadodo
Allah’ım kanım dondu o okulu başlarına yikardim sen kimsin de benim çocuğuma bu şekilde muamele ediyorsun yavsak daha içimden. Çok şey geciyorda söyleyemiyorum ben dokunmaya kıyamıyorum Allah’ın emaneti o bana valla üzerine Alınan alınsin bazı annler var sırf çocuk okula gitsinde rahat edeyim kafasında çocuğu kreşe veriyorlar bazıları calisyor mecburiyetten ama kreşe verene kadar kardeşim git bu bölüm üzerine oku 2 yılını almaz araştır çocuğum için ne yapabilirim önce kendini eğit geliştir ki çocuğuna faydan olsun ve gideceği okulu öğretmenine kadar araştır sokaktan bulmadı kimse çocuğunu
Çocuğuma böyle bişey yapcaklar bitiririm onları hiç bı yerde kurumda calisamiycak duruma getiririm insan içine çıkacak yüzü kalmaz hapislerde mahkemelerde sürdürüm her önüne gelen öğretmen oldu başımıza