susunbebekuyuyo o kadar haklisiniz ki surekli endiselenmemiz gereken farklı seyler okuyoruz goruyoruz bende sizin gibi bir anneyim, ve hergun dahada endiseleniyorum. Ama bu kadar didiklemeden bu tarz olaulara mudahale olmamasi sacma geldi heleki orda calisanlarin lise mezunu oluyor olmasi egitim gibi hassas bir konuda beni cok sasirtti. Direk o parmagini kirmak lazim, siddet uyguluyorsa kucucuk cocuga bende siddetten yanayim bu konuda