meruz Deniz34 ellemeyin sakıın elleyip dağıtmak iltihaba yol açıp yayılmasına neden olabilirr. aynısı oldu ellemedim zamanla geçti🙏
Melike_koc Deniz34 cnm her bebekte olan bişi bu annem bana ovmamı soyledi dağılması için ama doktora sorduğum da doktor kesinlikle yapmamamı soyledi bu yüzden bi bebek yoğun bakımda kalmıs masaj yapıldığı için
Hlyahcgl Deniz34 selam canım benimde öyleydi şuan çok az var şiş anneden geçiyormuş hatta bebeğimde kan vardı bezini alırken fark ettik oda normal sütten geçiyormuş
Gurbettebianne Deniz34 nohut gibi şişer ona masaj yaparak yumuşatabilirsin . Evet süt birikmesi diyorlar ama devamlı masaj yapmalısın belli zamana kadar