Deniz34 Arkadaşlar bu gün doktora gittik ama farketmemişim eve geldiğimde gördüm bebeğimin memeleri şiş süt birikmesi mi ne oluyomuş. Böyle bi sorunla karşılaşan anneler doktorunuz ne dedi bu konuyla ilgili size merak ediyorum ağrı felan yapıyomu nasıl gider bu şişlik?
Feri Deniz34 Evet bazı bebeklerde oluyormuş bu durum hormonlardan dolayı ama kesinlikle ellememek gerekiyor biz sorduk doktor geçer kendiliğinden dedi.
Seymalvina Deniz34 kesinlikle ellemeyin elletmeyin benim bebeğimin göğsü büyükler tarafından ovuldu 3 ay sonra apse oluştu ameliyat oldu bilginiz olsun
Momofaboy Deniz34 hekimannr var instagramda kesinlikle ovulmamalı zamanla geçer demişti bi gönderisinde. Bakın isterseniz
ElifKaratas Deniz34 normal deniliyor banada babaannem elinle sağa sola ovuştur süt birikmesin dedi ama hiç yapmadım bende .
Asafinannesii Deniz34 sen bebeğe masaj yap ama sıkmak çok zararlı dedi hemşiremız doktoruna sor canm çok ağrı yapıyı sonra beb ekte
Tky58 [bilinmeyen] sana katılıyorum bize de doktor ellenmemesi gerektiğini kendisi geçiceğini söyledi.
umay1520 Bizimde şişti yenidoğanken bir ay sürmedi kendiliğinden indi. Doktor uyarmıştı dokunmuyoruz diye
premses_annesi ben kendı kızımında goguslerını ovarak 2 gunde yumusattım yegenımınde ole bence cok yavas ovulmasının daha ıyı oldugunu dusunuyorum dagıtmak lazım
Tky58 [bilinmeyen] aynen öyle doktor da hormonal dedi☺️ Annem ovalıcaktı hatta dedim bi soralım doktora öyle yapalım herkes masaj yap diyo ama yapılmaması gerekiyomuş tecrübeliler evet ama sormak lazım doktora da benim kızınk geçmek indi biraz mesela☺️
MucizemGeldi Deniz34 bizimde yeni dogdugunda sisti baya doktor buyukler ovalar sen sakın elletme dedi zamanla kendiliginden gecti
melikenil11 Deniz34 canım hiç ellememen gerekiyo. bende kızıma banyodan sonra masaj yapardım. ama doktorumuz yapmayın dedi. asıl masaj yapılması zararlıymış. sonra kendiliğinden o şişlik indi.
elfgnshm Anneden bebeğe geçen hormonlarla alakalı. Bana da süt toplar masaj yap demişti kayınvalidem, söylediği herşeyi detaylı araştırmadan asla yapmam iyi ki de yapmamışım. Asla ellenmemesi gerekiyor ovulmaması vs. Kendiliğinden geçiyor, Ağrı falan da yapmıyor, ellendiği zaman ileri de apse iltihap yapma ihtimali var, Allah muhafaza
Tky58 [bilinmeyen] valla aynen öyle hatta koştura koştura gidiyorum bazen😂 Anneni bi sorsana sırt dikenini biliyo muymuş burda hiç soran olmadı belki annenzde bilir ☺️ Doktora onu da sordum çıkartma çıkartma bu bebişte yok dedi annem de doktor bey ben yapım bakın nasıl çıkıyo dedi☺️
Elifsu Deniz34 ben yapmadım 4,5 aylık olduk hala geçmedi. Şimdi yapmaya başladım hafifliyor yavaş yavaş.
Emine Deniz34 kesinlikle uyardı hem doktor hem hemşiresi zamanla geçiyor ovmak masaj yapmak sakıncalı