gamze3444 yanaklibebek kim diyor pardon? Hangi doktor diyor? Yanlış dinlemişsiniz aşıdan sonra ateş olur ama 37 derece ateş değildir
kubrakubra Eylul301023 çok yüksek değil ateşi bizde dün olduk. İkisini aynı ayna yaptırdık. Sürekli kontrol ediyorum. Ara ara ateşi oluyor. Ben ateş düşürücü verdim. Rahat uyusun diye gene de siz bilirsiniz.
LaraCroft Eylul301023 bence verin, dediğim gibi bize doktorumuz diğerleri için hep ateşi çıkarsa verin derken bexero için beklemeden verin demişti. Kolda ağrıda yapıyor maalesef rahat uyusun yavru🥰
ebru5261 Eylul301023 carpol ver sabah aksam sadece ateş için değil zaten o ilaç bebeğine iyi gelır 1çay kaşığı ver canm Menenjit ve rota aynı gün mü verildi bebeğe kaç aylıksınz
ebru5261 Eylul301023 1. Doz rota yaptrdım bende 3.5 aylıkken nısanda 2.doz rota yaptırcam Menenjit için daha var sanırsam
Eylul301023 ebru5261 menenjit biz ilk doz 3.ay 2. Dozda bugün 5. Ayda olduk rotayida öyle aynı şekilde siz olmadiniz mi hiç menenjit