fizikcianne linclenecek bir şey yok güzel anne🥰 ay benim de kafam çok karışıktı. Anam babam usulü ilerledim biraz… Önce yoğurt ile başladım. Bir kaşık denedi, ertesi gün yine denedik, baktım alerji yok oh dedim. Havuç kabak patates gibi sebzelerin alerji yapma oranı çok az olduğu için, birer gün denedim. Baktım onlarda da sorun yok, patates ile yoğurdu karıştırdım. Havuçla aynı şekilde. Sonra havuçla kabağı karıştırdim.falan… şeftali zamanıydı, şeftali denedik, meyveli yoğurda geçtik. Bu arada miktar olarak çok çok az yapiyordum, ister bitirsin, ister bıraksın diyordum😊 genelde meyve olunca yerdi, sebze de ogururdu… Yumurtaya geçince ekstra bir şey vermedim. 6.ayda denedik, doktorum sıkıntı yok demisti. İşin icine yumurta girince, airfryer da mücver falan yapmaya başladım sebzelerden. Bal hariç her şeyi veriyordum yani. Sadece alerjik olabilecek yiyeceklerde iki üç gün denedim. İlk zamanlar da bir kaşık yedi yemedi yani 😊 sinirden ağladığım olurdu, ben ne yedirecegim diye 🤦🏻♀️