fizikcianne daha yeni basladiginiz icin, suda haslama yapip catalla ez.
Buharda olursa, nisbeten diri kaliyor sabzeler, bence suda haslaman daha iyi olur.
Catalla iyi ez, püreye yakin oluyor zaten.
Birde sana bazi ufak ayrintilar😅
Tuz hic kullanma, 1 yasina kadar herseyi tuzsuz sun.
Ilerleyen dzamanlarda bile parmak sebzelerde, salatalik domateste tuz kullanma.
Bebeginin damak tadina sen yon vermis oluyorsun, ve bu sekilde yemeye alisiyor.
Kizim 2 yasinda, yemekleri salatalari falan hafif tuzlu yapiyorum, ama parmak sebzelerde kullanmiyorum.
Bir ara benim tuzlu domatesine yoneldi, tadini begenmeyip tukurmustu😅
Kahvaltiyi kahvalti gibi sun. Sakin oyle karisim bulamac falan yapma😅
Labneyi ayri, avakadoyu ayri, yumurtayi ayri ayri yesin.
Veeeee tadin sureclerinde, once sebzelerden, en son meyveyle tanistir.
Meyveler zaten sekerli ve cok lezzetli,
Ona alisinca, sebzelerin yavan tadindan sepep red edebilir🤗
Ek gidada oksurme, ögürme gibi reflekslere iyi calis😅 ne durumda mudahaele edilmeli ve beslenmede en dogru oturus sekli nasildir.