Eglenogren oğlumda doğuştan karnındaydı biri 1,5 yaşını geçti başka hastalıklarla uğraşırken aklımdan çıkmış birde bunu bana ben sezeryandan yeni çıkmışken söyledi nerden hatırlayacam 2 yaşına kadar aklıma gelmedi 2 yaşında pipisi şişti fıtık şüphesiyle bakılırken karnındaki testisin çürüdüğünü öğrendik zaten inmemişti ameliyata alındı ilk 2 gün uzanarak geçirdi sonra hemen iğlesti kendinizi perişan etmeyin yani çok üzmeyin sağlıklı olsunlar da Allah şifa versin