Benim bebeğimde de vardı testisin biri bulunamıyordu bu yüzden eğitim araştırma hastanesinde ameliyat olması gerekiyordu. Hiç oluşmamış olma ihtimali de vardı, vücudun içinde kistleşmiş de olabilir çıkarmamız gerekebilir demişlerdi. 3 bölgeden laparoskopik girip ameliyatı yaptılar. Çok yukarıda olduğu için 6 ay arayla iki ameliyat şeklinde indirebildiler. Çok büyük ve korkulacak bir ameliyat değil en azından daha önce beyin ameliyatı olduğunu düşünürsek bizim için öyleydi. İhmal etmemenizi öneririm. Sizin testisin yeri belliyse muhtemelen çok daha kolay olacaktır.