yanaklibebek evet paketli gıda tüketmiyorum mümkün olduğunca ama katı kurallarım yok. Tavuk yemiyorum ama hindi yiyorum onun yerine. Kuzu eti tercih ediyorum. Gezen tavuk yumurtası alıyorum. Olaya çok ütopik yaklaşıyorsunuz ama zaten sizin profiliniz tam da bunu yansıtıyor. Doğal olmak için illaki çiftçi olmaya gerek yok tercihlerimizi de doğal olarak elimizden geldiğince yönetebiliriz.