churchil Lazziya23 ay bence bişey olmaz ya alsın işte tadınıı nolcakk 🥺 ben hiç bişeyi ayırmadım yedim hep
Lazziya23 silaa66 şaka değilim de sizde ki bu sinirin saçmalığı peki ilk çocuğum biri yazmıştı yemiyorum acısı geçer sütüme diye herşeye muhalefet olmayın
SuMisalii Lazziya23 hiç birşey yemekten korkmayın denemeden neyin gaz yapacağını bilemezsiniz.Hem emziriyorsanız canınızın istediği şeyi mutlaka yiyin aklınız kalmasın.
nurkaradirek Lazziya23 yok kız ne olacak benim oğlum 5 ay 25 günlük ben yedim kaç defa sorun da yaşamadık😃 afiyet olsun 🌸
Bugleminannesi28 Lazziya23 yok acımaz canım birsey yemekten korkma ben sadece 40 gün dikkat etmiştim gaz yapmasın diye mercimek çorbası vs. Gibi gibi onun dışında herseyi yedim içtim valla