Alerjikrinit evet suan 21 tam oluyor ben ındırımden 23 aldım ama dolapta 22 çok uyguna temız buldum 200 tl vıcco sadece evde gıyılmıs ama öyle temız suan dışarıya çok cıktıgımız ıcın yürümek ıstıyor mecbur almak zorunda kaldım bende 23 büyük suan 22 numara 3-4 ay kulanıp ya satarım yada verırım başkasına