153s34 anneler hepinize teşekkür ederim şuan hepimizin dediğini yaptım o beyaz noktayi patlattım önce sıcak suyla masaj yaptım sonra patlattım zatten bebeğim o göğsümü emmedigi için sagma yapıyordum ve çok fazla süt çıkmaya başladı sağma işlemine devam ettim şişliğim az da olsa geçti bebeğime verdim göğsümü emmeye başladı şuan ağrısı var ama çok şükür şişliğim indi az da olsa Allah hepinizden razı olsun 🤲🤲🤲🙏