Ne olduğunu bilmiyorum açıkçası ama ben de yaşadım bu sorunu doğumdan sonra başladı kırkımız çıkana kadar devam etti. Bilye gibi şişlik bazen dışardan görünecek kadar sert ve büyük oluyordu tam uç noktası da sanki pamuk yapışmış gibi oluyordu bazen bazen sivilce beyazlığı gibi. Bebek ağzına aldığı anda bıcakla kessek daha az acır diyordum. Durum şu ucu yara olduğunu için emziremediğinden ötürü o şişlikler oluyor süt birikiyor oraya duşa gir sıcak suda bastırarak ovala oraları bırak boşa gitsin süt yoksa ateşin çıkıyor daha kötü oluyor. Ucundaki beyazlığa gelince de eşim doktor görünce mantar gibi olmuş bu ıslak bırakma dedi gümüş kapak kullanıyordum bıraktım göğüs pedini de çıkarttım üstüme başıma akıyordu sık sık değiştiriyordum ve benim kesin çözümüm sarı kantaron yağı oldu tek işe yarayan oydu. Tahinin üstüne biriken yağı sür falan dediler ama pek yaramadı bana göğüs kremleri de pek fayda etmedi kantaron sür ama emzirmeden iyi temizle bir de yumuşaması için zeytinyağlı sıcak sulu pamukla temizliyordum ben inşallah faydalı olur yazdıklarım. Çok geçmiş olsun