Aklınızda olsun diye yazmak istedim. Benim bebeğim 2 aylık erkek bir emzirmeden sonra 6 kez kusuyordu biri fışkırır tarzda diğerlerinin miktarı değişiyordu. Korkup götürdüm mide usg çekildi pilor stenozu olabileceği söylendi ertesi günü doktorumuz tekrar usg istedi pilor değilmiş çok şükür aşırı uzağa fışkırır tarzda kusma olursa mutlaka götürün mide çıkış darlığı var mı yok mu baktırın küçük bir ameliyatı varmış düzelirmiş Allahım tüm bebekleri korusun🤲🏼 sonrasında kan, kan gazı, idrar tahlili yapıldı hepsi normal çok şükür reflü veya inek sütü alerjisi olabileceği söylendi diyetisyene gittim liste verdi çok zor bir liste dikkat ediyorum ve belki reflüdür diye sütümü sağıp gaviskon kullanıyoruz şimdilik fazla kusmalar bitti hiç kusmadığı olmadı ama en azından bir emzirmede 6 kez değilde 2 kez normal kusuyor çok şükür.