Gamzellik asam amin amin ben bi problemi olduğunu sanmıyorum, kabullendim ama kucakta gezme yeni çıktı, uykusuzluğun üstüne onun eklenmesi pek iyi olmadı. Nasıl uyutuyosunuz sizin de destekli mi
asam Gamzellik ewet emerek uyuyor malesef o yuzden bu kadar sık uyaniyor desem 15 dk da uyku olmaz ki
asam Gamzellik uyudugu zamnlarda kesintisiz 3 4 saat kadar cok nadir ama o yuzdrn ben bi problem mi var acaba die dusunuyorum ama bse yok dio doktorlar bi kac vitamin eksik cikti bu ay kanlarinda ondan mi acaba bilmiyorum
Gamzellik asam aynısı yaa en fazla taş çatlasın 3 saat, 3 buçuk bile değil. O da gece ilk uykusuna yattığında uyursa uyuyo