Sinem1205 Bebek nasıl isterse öyle ben küçükken gece beslenmesi kestiğim için kolay oldu tabiki de diş dönemleri benimkiler de uyumuyor mama da kestik yeni çok şükür yemek yediriyorum 20 aylık oldular 2 yaşında mama gerek yok ben önceden kestim zorlanmamak için