ezguscom Kizlar ne yaptıysam çocuk sabahları 5-6 gibi bir saatlik bile olsa mutlaka uyanıyor oynayıp gezip dolaşıp öyle uyuyor 🙄 Bu alıskanlıgı nasıl geçirebilirim? Gündüz 1 kere uyudu yine geçmedi, geç uyudu yine aynı şey 🙄 11 aylığız bu arada 🫠
Namkol ezguscom Bizde de var bu ve bende geciremedim 5de kalktı şuanda ayağımda salliyorum uyuyacak. Asla uykumu aldıramiyorum bu şekilde gece de kırk kere kalkıyor zaten
gnl1 ezguscom benim bebeğimde öyleydi tabi o kadar erken uyanmıyordu 8 uyanıyordu 1 saat falan oynuyordu tekrar beşiğine koyup uyutuyordum deli oluyordum artık.artık bir düzen koydum ve sallayarak uyutmuyorum yatağına yatırıyorum yanında uzanıyorum kendiliğinden uyuyo şuan bu düzen süper gidiyor uykularıda uzadı uzun süre uyuyo inşallah böyle devam eder
ikizannesi278 ezguscom 11 aylıkken bizimde öyleydi şuan 20 aylıklar son 1 aydır hiç kalkmiyolar 7de uyaniyolar geçer diye düşünüyorum.
Deletedmom_111 ezguscom bende bekliyim burda. 10 aylık olduk ister erken yatsın ister geç, mutlaka 5 te kalkıp 1 saat oyalanıyor sonra uyuyor 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
ezguscom gnl1 bizde sallamıyoruz. Memede uyuyor, beşiğine koyuyorum. Ama bunu huy edindi resmen çalar saat gibi bu saatler oldu mu oyun oynamaya kalkıyor.
Dlk55blt-rdvn ezguscom beşiğinden çıkmasına izin vermeyin uyumayacaksa da ağlasa da orda kalmalı bi süre sonra pes edecek
Sinem1205 ikizannesi278 yaa ne guzel hic kalkmamaları. Bende ne zaman uykumu alicam acaba diye günleri sayıyorum emiyolar mı yada nasıl uyutuyosunuz acaba
hayalperest2310 ezguscom benim kızım da bir ara öyleydi yaşına girmesine az kaldı düzeldi gibi ama gece uykusuna geç yatıyo uyumak istemiyor 11-12 yi buluyo uyutmam sabah 6 gibi muhakkak uyur emziriirm canı isterse uyur uyumasa dediğin gibi sanki bin yıldır uykusunu almış enerjik bir şekilde ordan oraya gider ki yerde uyuyoruz biz çok kolay oluyo onun için
ezguscom hayalperest2310 çok sinir bozucu ya. Bizim bile 8 saat uyumaya ihtiyacımız varken onlara 6-7 aaat full enerji olmaları için yetiyor 🙄
hayalperest2310 ezguscom fazlasıyla yetiyo gerçekten büyüdükçe düzelir bebekler sanıyordum ki benim bebeğim kolikti 8.ayına kadar gazlıydı geçti o yüzden çok şükür diyorum yavaş yavaş düzelirler umuduyla 🥰
ezguscom hayalperest2310 ayyy oda çok zor 🙄 küçücükken bizim çok rahattı en uzun uykularım o zamandı diyebilirim 6 aydan sonra bozuldu 😬
damlaka ezguscom bizde 13 aylığız 11 de uyudu 6 da kalktı maşallah yıllardır uyuyormuş gibi enerjik yarım saattir ayağımda salladım meme verdim yok baş edemedim uyandım kahvaltı hazırlıyorum şimdi karnını doyurucam ama ben çok uykusuzum ayakta bayılıcam
ikizannesi278 Sinem1205 Gece beslenmesi 9. Ay bıraktık emmiyolar oda 9. Ay beni emmeyi bıraktılar malesef mama daha kolay geldi onlara kızım kendi uyuyo oğlum sallıyorum saat 9 yatarlar
Sinem1205 ikizannesi278 çok güzel gerçekten benim kızım 16 aylık hala emiyor ramazandan sonra bende gece beslenmesini kescem artık yada tamamen memeyi kescem tam uykulari düzeliyor diş patlıyor yine bozuluyor 16 tane dişi var şuan bi tek en arka azılar kaldı insallah ondan sonra tamamen düzelir
ikizannesi278 Sinem1205 Bebek nasıl isterse öyle ben küçükken gece beslenmesi kestiğim için kolay oldu tabiki de diş dönemleri benimkiler de uyumuyor mama da kestik yeni çok şükür yemek yediriyorum 20 aylık oldular 2 yaşında mama gerek yok ben önceden kestim zorlanmamak için