Zhdee ben de doğum yapalı 3 ay oldu hala olmadım. Düzenli emziren kadınlarda 1 yıla kadar normal karşılanıyormuş nedeni ise anne sütü için vücutta prolaktin hormonu salgılandığından bu hormon üreme hormonlarını baskılayabilirmiş. Umarım bi an önce oluruz böyle de şişkinlik stres insanı geriyor