Merhaba anneler, bebeğim 7 aylık oldu ama ben hâlâ adet olmadım. 40 çıkınca çok hafif koyu renkli bi akıntı şeklinde kanamam oldu hemen geçti zaten adet oluyorum sandım değilmiş. 1 seneye kadar normalmiş saanırım ama kimle konuşsam 40 çıkınca oldum ben diyo. Benim gibi olan var mı ???