minnosunannesi06 elifbuse06 bende başvuru yaptım 7 ay oldu dönüs olmadı Kızılay.org.tr sitesinden ilestisimden aradım bugün 168 dedikleri oo yardım almiyormus şeyine gidip almaları gerekiyormuş bu ilestisim bilgisi sadece boş Muş yani
minnosunannesi06 Pamukveannesi2 bende yaptım online buğu aradım dediler o oiletisim numrasi oo başvuru sayılmıyor denildi en yakın şubesine gitmeliyimisim Kızılay iletişimden from diolduruduk 7 ay oldu