egelsenkonuss
Bende ki kabin boy travel ve bastondan memnun değiller biliyorum, ama benim ki hem hafif hem kolay kapanıyor. Uygun fiyatlı fiyat performans ürünü he çok mu iyi tabikide değil minderi falan ince ama kırılma olarak biz yüksekovanın karların da kullandık bişey olmadı😅