egelsenkonuss [silindi] ikinci el letogdan bakabilirsiniz temiz sıfır gibi olanlar oluyor maalesef e bebeğin kendi markası hiç iyi değil komşum aldı iki üç kullanıma kırıldı takıldı
sinoli egelsenkonuss Ben kendim 1,5 senedir kullanıyorum, karda kışta uçakta 5-6 kere gittik geldik hiç bişey olmadı kullanıma bağlı bence biraz da.
egelsenkonuss sinoli bilmiyorum olabilir, çevremde bi kaç kişi travelini falan da aldı kimse memnun değil kapanmasi güç istiyor sürüş için tutma yeri oynuyor sürekli.
sinoli [silindi] Ama tam dik olmuyor bebeğiniz büyükse eğer sıkıntı oluyor o konuda bilginiz olsun. Zaten stokta yokmuş şu an. Siz pierre cardin, elele, joie bakın, chicco da güzel ama pahalı
sinoli [silindi] Travelleri kötü diye biliyorum kabin boy konusunda bir fikrim yok açıkcası, kabin boy alacağınıa baston alsanız daha iyi değil mi? Bebeğiniz kaç aylık?
sinoli [silindi] Kabin boy kullanıyorum ama bir yerden sonra küçük geliyor, chicconun bastonları güzel bence ya da joie. Kızım yürüdüğü için kullanmıyorum şu an ama alsaydım tekrar baston alırdım. Daha rahat ve geniş bence. Hafif bastonlar var.
sinoli [silindi] Eğer ki uçak yolculuğu çok sık araba yolculuğu yapıyorsanız kabin boy daha mantıklı oluyor.