umutku merhaba size yazacağım demiştim gastro ent gidince. 200 km yol gittik. Konya selçuklu tıp doç. Meltem Gümüşe götürdüm. Onca yol gittik 10 dk konuşup döndük. Beni sadede zorla vermemeye ikna etmeye çalıştı. Ama zaten hiçbir zaman 1 kez olsun zorla vermiş değilim. İnandıramadım. Sana inat ediyordur vs dedi hepsi bu. Tahlil vs de gerek duymuyorum dedi. O yolu döndük sonra. Sonraki gün aile hekimliğinde kan baktırdım b12 demir vs hepsi sıfıra yakın çıkmış şok olduk 😲 bu ilçede çocuk dr de yok ne yapacağımı bilmiyorum. Bu sonuçlar elimde beklliyorum öyle sadece demiri artırdım ne yapcam bilmiyorum. Bu arada da bebeğim 10 aylık oldu ama daha da kilo verdi.. 7nin altına düştü hiçbir şey yemiyor 😭